|
|
|
|---|---|
|
De är dags för en av vårens höjdpunkter! Bmwcs och FörenadeBil fortsätter sitt fina sammarbete och håller ännu en Klubbkväll nu på Torsdag den 25 Mars. - 50% rabatt på alla Kuhmodäck - Öppen reservdelsbutik med 20% rabatt på alla reservdelar - 40% rabatt på inkuranta reservdelar - Slutrea på alla F1 artiklar från 2003, 20% - 70% rabatt - Visning av nya F1 kollektionen - Träffa Dick Jönsson från West Coast Racing - Specialpris på begagnade bilar För mer info se CSSyds Kalender: Länk Väl mött där alla bmw vänner. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk | |
|
Räkna med mig! Kommer säkert bli kanonkul som vanligt :) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Oj verkar ju bli en grym uppslutning! Tänk vad vi ska ha kul Mathias...hela FB för oss själva hela kvällen :-DD Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle: Minst sagt lustigt, men då blir inte kön så lång till att få prova en 645 eller liknande :) Är verkligen det bara jag och Kalle som har för avsikt att komma på denna klubbkvällen från siten? Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Nej ni slipper inte mig iallafall.. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk För oss Bmwtokar! |
|
|
Bjud mig på tåg/flygbiljett så ska jag kramas med er.. ;-) Det är helt klart för långt att åka för mig.. :-( /Anton |
|
|
Jag är förvisso ledig från jobbet men det känns lite överkurs att dra ner till Malmö för det. Har inget speciellt på gång att köpa ändå. Men det är klart, lite bilvårdsprodukter går ju alltid åt... Någon som åtar sig att köpa lite original schampo? Vi kan göra upp den 11/4 på träffen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Gemini__ |
Wendtan: Supersnygga fälgar du köpte, har aldrig sett sådana förut. Lär ju sitta som en smäck på kärran din! Mvh: Thomas |
|
Gemini: Jag tackar! De är en tillvalsfälg för 330 som kom förra året. Den är änsålänge väldigt ovanlig ute på gatorna vad jag sett iaf. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
Måste man vara medlem i BMWcs ?? Nisse |
|
|
Nisse, Japp. Men träffen var i förra veckan :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Ja medlemskap krävs. De kan dock tecknas på plats. Nu får du dock vänta till hösten då denna kvällen redan inträffat. Sök först, fråga sen, Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.