AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
836

vad är den värd eller någon som är intresserad

Hej! jag vet om en som ska sälga sin bil men va kan den vara värd på ett ungefär =

bmw 730ia-92 lilla v8 25000mil servicebok nybes+nyskatt går fint både i motorn+lådan vinrödmettalic utr
servo
back/fram sensor
elhissar
airbag
larm
stereo
alufälgar
ac fungerar
farthållare
lilla färddatan
el taklucka
skinninredning med elstolar
träinred
m,,m

hyffsat skick på bilen

vad ska man bjuda på en sådan?

Mvh
JL
76
JL
316ti Comp. -02
Någonstans mellan 40-50 000:- tycker jag är rimligt.

/Jonas
ojdå ja tror man kan få den billigare ,ja har en bil (740ia-93) men blir lite sugen på denna bil, när jag vet att han ska resa bort å inte behöver bilen på ett bra tag så ett rimligt bud å han släpper den billigt. ja hör av mig hur de går med bilen, eller är det någon annan som kan vara intresserad? (om jag inte få tag i pengar själv)

Mvh
Jag skulle inte gett mer än 30"....men de e jag de...
-BeeMWe-
Samma här, om den var fin. 40-45 får jag en nyare 7-serie

JL
76
JL
316ti Comp. -02
Hej igen!

Jag kanske måste revidera min tidigare uppgift. Gjorde precis en sökning på de större köp/sälj-sajterna och fann att man som BeeMWe påpekar kan få något nyare bil för de pengarna, MEN på en så pass gammal bil med så många mil är skicket det enda som spelar roll. Kan egentligen vara värd allt mellan skrotpremie och 50 000:-

MVH Jonas
JL
76
JL
316ti Comp. -02
Hej igen!

Jag kanske måste revidera min tidigare uppgift. Gjorde precis en sökning på de större köp/sälj-sajterna och fann att man som BeeMWe påpekar kan få något nyare bil för de pengarna, MEN på en så pass gammal bil med så många mil är skicket det enda som spelar roll. Kan egentligen vara värd allt mellan skrotpremie och 50 000:-

MVH Jonas
Hej ja vet hur den ser ut va ska man säga, bra bruksskick ser bra ut i lacken ej rost mkt fin inuti går fint både i motorn+lådan

liten buckla på bakdörren + en repa på passagerardörren kan gå att vaxa bort

tror han släpper den för runt 25-29tusingar
336699,

priset verkar rimlig 25-30 KSEK.

/Simon
Jodå släpper han den för de så är priset rätt. men som sakt ja måste få fram pengar också men de löser sig nog me de.
Visa användare
4.704
J.L
BMW M2-24
Under 30k bara att slå till om den är i det skick som 336699 beskriver.

BMW CS #5139
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.