|
|
|
|---|---|
|
Vill ha lite mer ljud i motorn:) Hur går jag till väga... Ska vara lätt o fixa ditt själv. Det jag gjort är o satt ditt super sprint system från katten. plus BMC filter.. vart hyffsat. men finns det något mer tips man skulle kunna göra. bmw 520 | |
D-diddy |
öppet filter dånar ju högt... David "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jo de låter gött med öppet.. Bror min har en manuel låda annar precis lika bil. Men när han växlar så får han POFF vill också ha så:) bara fär o jävlas:) Vetej vad som har gjort på bilen men vi trodde först den var chippad. Men jag åker juifrån han lätt från start. |
|
|
POFF?? --- Min E30: Länk /Chrille |
|
| Ja det smäller vid höga vara när man växlar... | |
|
Felstäld tändning så han baksmäller.. INte så svårt att fixa, lossa lite på fördelarn å vrid han någon grad åt något håll å hoppas att motorn inte spikar eller går uruselt!;).. OM de inte är felinställd tändning så låter de väldigt skumt tycker iaf jag!=) MVh Uffe |
|
|
Sätt dit ett dubbelkonat filter och bygg ett eget J-T 3 tums avgassytem. Sedan så sätter du dit DTM slutrör. Myser av bara tanken hehehe... /Burn rubber, not your soul... |
|
|
Sätt dit ett dubbelkonat filter och sätt dit ett J-T 2,5 tums avgassytem. Sedan så sätter du dit en DTM slutburk från dalhems. Extraktorgrenrör låter inte helt fel det heller! Myser av bara tanken hehehe... /Burn rubber, not your soul... |
|
|
wuffe> Går inte att ställa tändningen manuellt på en M50... styrs via datorboxen... Det kan "poffa" lite lätt ifrån LMM när du kliver av gasen och spjället stängs när du kör med öppet filter. Mvh / Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Jag har 2,5 super sprint på nu.. o två burkar efter katten.. Ger det något effekt med racing katt? öppet filet gör jag BMC har hört att det ka vara bland topp filterna. JR hade jag på min förr bil o det höl inte så länge.. men hade lite mer hp i golfen. |
|
nizze1985 |
Ta bort den ena burken o byt till en sportkat, t.ex. från jt eller raka rör. Keep up the good work! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.