|
|
|
|---|---|
|
Våren i antågande, bilklådan växer.. M3 E 30 är gammal drömbil. Vad tycks om denna annons? Svensksåld och lågmilare.. Priset är väl okay, dylika växer inte på träd... Vad tycker värderingsexperterna??Länk | |
|
Prova att pruta lite... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Ser snorfin ut och priset verkar rätt! Tror inte en sådan blir mycket billigare i det skicket och svensksåld. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
dekewi: Sista året för M3E30+bra utrustning kan inte säga hur många som tillverkades men många var det inte och desto färre som gick till Sv. Har tyvärr ingen uppfattning om priset med det finns många här på forumet som kan det bättre. Ska front emblemmet se ut som det gör dvs svart lackat? Lycka Till och ja dessa växer inte som svampar på jorden direkt |
|
|
Det som verkligen lockar är flera saker: är riktigt, riktigt trött på hutlösa försäkringspremier. Denna vagn torde gå att entusiastförsäkra hos LF.. Andrahandsvärder: hur kul är det att förlora flera månadslöner varje år i värdeminskning?? Bedömmer att andrahandsvärdet kommer ligga ganska stabilt så länge bilen sköts väl och enbart brukas som "sommarnöje".. Sörpan : prova pruta lite.. att pruta kanske går, OM man tittat på bilen och står där med sedelbunten i handen. Annars verkar säljaren ganska klar på den punkten enl. annonsen.. Får se om bilen finns kvar till helgen.. |
|
|
Kolla vad det är för reg nummer på den, är det den jag tror att det är så finns det en del info om den på forumet. Mvh Abbe Länk |
|
|
finnns en röd svenksåld med få mil för 75k på: Länk Verkar vara värd att ta sej en titt på tycker jag. Dock inte orginal (andra kammar osv) men det är ju en smaksak.. Jag tycker det kan vara ett klipp. mvh evers |
|
|
Jag har sett bilen och träffat säljaren. Bilen är fin men något övervärderad i annonsen tycker jag. Dessutom är jag förvånad att den är till salu, för bilen var inte till salu när jag tittade på den i höstas. Att det inte finns någon servicebok tycker jag är en klar nackdel. Bilen har dessutom varit till salu någon månad. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Ytterliggare en tråd om den underbara E30 M3! Ett ohyggligt och snart oemotståndligt köpsug håller på att byggas upp hos mig. Tyvärr lider jag av platsbrist annars skulle jag nog per omgående köpa ett välvårdat exemplar av M3. De välhållna exemplaren kommer inte bli billigare än vad de är nu. E30 M3 är en modell som kommer få ett högt samlarvärde. | |
|
bjoreck, köp en M3 E30 jag lovar att du inte ångrar dig! Som du kanske har sett så ångrade jag mig och bestämde att behålla bilen! Mvh Abbe Länk |
|
|
Abbe: Ett gott val. Jag visste att du var oerhört tveksam till försäljning. En Sports Evolution är min våta dröm. Ett fint exemplar av en sådan är värd sina pengar. En "vanlig" M3 är dock billigare i inköp och är en nog så läcker bil som även den kommer få ett samlarvärde. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.