|
|
|
|---|---|
|
Det är inte alltid det blir som man tänkt sig, men det är ju hemskt att ett "Italienskt fullblod" ska råka ut för detta... Länk Peo | |
| Japp, ingen vacker syn! Undrar om föraren var nöjd med sin insats bakom ratten?! Hehe | |
|
Konstigt att man inte hade en energiabsorberande barriär, det verkar ju vara många som åkt av just där. Feta bakdäck måste jag säga! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ser ut att vara en ganska lattjo bana med tanke på den konstiga kurvan bilen gått av i. Ser dyrt ut... MVH Jonas |
|
|
Usch ja.. inte kul att se.. den är riktigt fin Murcielagon alltså.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
| Hade nog sparat pengar på att ta en förarkurs först... | |
|
Sani Hehe, sant :) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
|
Murcielagon?? det där är väl ändå en Diablo eller?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Har sagt det förr och säger det igen: Power is nothing without control! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Aha, lite ouppmärksam där.. tyckte den såg lite murcielagoaktig ut.. Men de där positionsljusglasen framför huvudstrålkastarna ser inte ut som de bruklar göra på diablon, de gjorde tydligen en facelift på diablon på slutet.. Jag kör ju inte Lambo, så jag får väl skylla på det ;) tidig diablo: Länk sen diablo: Länk murcielago: Länk Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. Länk |
|
|
Skall man vara petnoga är det en Diablo VT ( dvs 4WD...) läs och lär mer på Länk om den misnöjde traktor fabrikören Ferruccio Lamborghini, och tillika Ferrai ägaren som åkte över till Modena för att se till att Enzo Ferraris verkstad fixade till den usla kopplingen, Enzo bad Feruccio ta och dra hem till sina traktorer och på italienares vis skulle Feruccio hämnas genom att visa Enzo vem som kunde bygga RIKTIGA sportbilar..... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Lite curiosa... Vet ni var strålkastarna kommer ifrån? Jo, dom är hämtade direkt från Nissan 300 ZX TT... Jorå, så är det! Sen tycker jag dom bilderna understryker det som vi så väl vet...mycket pengar gör inte en bra förare! ;) /K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.