|
|
|
|---|---|
|
Vill bara varna er andra för att lämna in bilen hos Sundbybergs Bil o marinel. Dom är fullkomligt inkompetenta och värdelösa. Pratar heller inte bra svenska så man förstår varandra (det kanske är det som är problemet?). Jag hade problem med att kupéfläkten glappade. Bilen var inne 3 ggr utan att felet åtgärdats. Kastade mao 4000:- i sjön. Jag bytte själv det berömda fläktmotståndet och åtgärdade därmed felet. När jag klagade och ville ha tillbaka åtminstone 2000:- för att dem hade bytt fel del så vägrade han. Den delen som han bytte har inget med felsymtomet att göra. /Washbjurn | |
|
varför lämnar man in sin 528iA -98 hos Sundbybergs Bil och MARINel? I'm not surprised! __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Bra svar VillaRosa! Grundtanken var att det var ett elfel samt att BMW är ganska dyra. Så här i efterhand hade BMW varit det klart bättre alternativet. Var annars nöjd med Sundbybergs bil o marin El innan de bytte ägare. | |
| Länk | |
|
Bra! Tänkte göra en anmälan så får vi se.....Är det nån som vet var jag kan varna andra medmänniskor (förutom på www.svartalistan.com)? |
|
| Bojkotta Svartalistan. Använd sökfunktionen för att räkna ut varför om du inte förstår. Något mer anarkistiskt sätt att förstöra för företag finns inte. | |
|
Haglund : Varför är det anarkistiskt ? Jag tycker svartalistan.com är bra , och skulle inte tveka att skriva om något som JAG bedömt vara befogat. Det är ju konsumenterna som själva avgör vad de vill skriva , och säger man att svartalistan inte är bra , säger man då inte sammtidigt att gemene man är inteligensbefriad ? - för det torde innebära att man gör bedömningen att svartalistans läsare inte förstår att det är subjektiva berättelser de läser ? |
|
|
Om ett företag inte kan hålla sig i skinnet så är det klart att konsumenterna ska få klaga, även offentligt. Om folk engagerade sig lite mer i sitt konsumerande så hade inte så många oseriösa företag kunnat bluffa sig fram under så lång tid. Mvh Elvis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.