AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
2.939

Köpa polersvampar.

Sida 2 av 2
Snackade som sagt med honom om detta och dom säljer inte längre Länk av någon anledning.
Däremot så hade han själv köpt en likadan som jag på Rusta bara för att se vad det är och han tyckte att maskinen var VÄLDIGT prisvärd.
Det enda han hade att klaga på var att de vibrerade mycket mer än originalet så man skulle passa sig för att använda den varje dag pga risken att få "vita fingrar".

Får jag tag på 100mm så klipper jag gärna den ena för att det ska funka tillfredställande.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
BM
216
BMW Lover
BMW 318 -99
Säljer inte Rusta polersvampar ?
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Micke:Inte så lätt att sälja en maskin som Micro sålde till halva priset pga de som tillverkade åt Smartab,(kineser) sålde samma maskin vid sidan av till Micro blanda annat för halva pengen.
Det förstörde ju för Smartab samt att deras prispåslag kanske var i högsta laget. Detta var ju upp på tapeten för nått år sedan, när det uppdagades.

///MVH Hasso
Länk
ul
47
ulfpc
520d x-xdrive -15
R1100gs -94
Hej!
Jag har hittat ett alternativ till smartab för köp av polersvamp/rondell nämligen Färgforum i huddinge.
Förövrigt verkar dom väldigt välsorterade vad beträffar
produkter för rekond och lack.
/Ulf
Hoppsan...
Har visst glömt svara i den här tråden, sorry för det.
Jag köpte 100mm från Smartab för 18:- st + moms och dom passade klockrent. Man behövde alltså inte klippa något i dom!

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
PT
351
PTR
318i -03 (2:a bil)
Autoexperten har ett nästan komplett sortiment (om inte hemma så kan de beställa) av olika polerrondeller coh olika hårdhet. Vissa får klippas till, men de mjuka vita bör passa direkt (cyclo).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.