|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Var köper man polersvampar för kardborrefäste i diametern 95mm? Min sida: Länk Touringklubben: Länk | |
| Micro | |
|
Har kollat på nätet men hittar inte några där. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| nej men i butiken har dem, jag va där igår | |
|
Problemet är att det är så långt till Micro härifrån (Karlskrona) att jag inte ens var var närmaste butik ligger. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| ok men prova ringa dem, fråga ifall dem kan skicka dem | |
|
Vet att Clasohlson har polersvampar men,inte säker om dom har 95mm Hittar inget på deras sida,bara 125 & 150mm "Riktiga män luktar diesel" |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Micke det var nog en engångsmaskin du köpte bara för den var så billig, kanske ingen tillverkar svampar längre :)) Kolla med en färgrossist om det finns nån som säljer lackeringstillbehör. Eller så får du väl köpa 125 mm och klippa :) ///MVH Hasso Länk |
| Jag har handlat bra polerrondeller på Mekonomen. | |
| Köpte polersvampar till min cyclo direkt av Smartab's rullande butik, ock dom var inte dyra. Se smartab.com | |
|
Självklart går det att klippa men jag tycker att utbudet av svampar är väldigt lågt. Är jag helt blind eller, hittar inga på smartab ---> Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Micke: närmsta Microbutik är nog Älmhult för dig...men det är ju en bit...;–) / Joakim Länk |
|
| Micke: Ring representanten i ditt län, dom har för jag har köpt där. | |
|
POWERM: Smartab har väl bara 100 mm som minst va? |
|
|
bmw39: 5mm större på Ø är inget problem. |
|
|
Ok, jag har varit runt i ALLA tänkbara butiker idag här i Karlskrona och bara hittat 125 mm. Fanns oxå till exenterslip för 80 spänn styck!! Är det någon som har ett nummer till Smartab så man kan ringa och kolla? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Länk Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Finns 125:or på Biltema oxå ---> Länk undrar hur dom är? Tack Johan, ska ringa på stört! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Perfekt!!! Han hade 100 mm för 18,50:- + moms st. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Micke: 100 mm rondellerna kommer inte passa på denna maskin då rondellerna kommer träffa varandra, provade idag på micro, men dem ska få in 95 mm gula rondeller nästa vecka. | |
|
Micke Du får klippa lite för kuddarna som smartab har är proffsgrejer. fråga din smartab representant om han inte kan göra ett klipp på en proffspolermaskin. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.