|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Det har diskuterats lite här och var angående en eventuell sammankörning ner till Elmia - Jönköping, och jag tänkte höra hur många som är intresserade? Jag åker ner på fredagen 9:e April. /Manray/ | |
|
Jag kan vara intresserad. /Richard |
|
|
Kul! Existerar det inget intresse hos de andra? Kom igen nu, det här ska bli kul! ;) /Manray/ |
|
|
Manray: Hade du tänkt att vara nere bara över dagen eller stanna och racea, övernatta och vad mer jag läst i någon annan tråd? Visst hade det varit kul med race osv. träffa lite andra BMW-brödrar och systrar men jag hade nog ändå tänkt mig hemfärd på eftermiddagen/kvällen. /Richard |
|
|
Z3MPower; Hade tänkt att åka dit hyffsat tidigt och åka hem samma kväll. Är det nått spännande som händer under kvällen kan det vara värt att se kanske. Starre, bangar du nu eller? :) /Manray/ |
|
|
Rullar ned på lördag... mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
|
Betyder det att jag har valmöjlighet? Har nämligen inte bestämt än vilken dag jag tänkt åka. Men annars så låter Manrays förslag bra, är det något att se på kvällen så har jag inte så brottom hem. Jag hör av mig när jag bestämt datum. Man kanske skulle fråga om det är OK att åka med någon av er, är det det? /Richard |
|
|
Jag kan inte åka på lördag. Är det däremot kasst väder på fredag åker jag på söndagen (om det är bättre väder :D ). Z3MPower, menar du att åka med i bilen? Om nån av mina polare bangar så får du gärna åka med, men nu är den desvärre fullsatt. /Manray/ |
|
|
Förresten, åker ni på lördag kan ni åka tillsammans med Zatzy.com, de kommer ha en stor karavan troligen... /Manray/ |
|
|
Precis vad jag (och polarna) ska göra =) mvh/Richard Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;) |
|
Mr Hamann |
Jag lär också rulla ner på lördagen. Det är visst nån stor träff vid Coop Forum klockan 20:00 på kvällen då. // Mr Hamann |
|
Synd att man inte kan åka ner på lördagen! :S /Manray/ |
|
|
Åker ner på onsdags natt eller tidigt på torsdags morgonen. Jag hoppas att ni tittar förbi våran monter i A-hallen, det kommer va 2 autopower människor där, jag och johan99. //Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.