|
|
|
|---|---|
| hej vill på detta vis kolla om någon har blivit erbjuden att köpa delar från en mörk grön mettalick bmw 750-88 bilen är krock skadad på höger sida och har en blå dörr bilen har beige skinn inredning all utrustning utom tak-lucka,om någon skulle veta ngt så är givetvis en bra hittelön på sin plats eftersom bilen var oförsäkrad bilen vart stulen i uppsala ring eller maila mig eller ring polis tack på förhand det här är mitt sista hopp | |
| reg nr fya 066 | |
|
Om jag inte minns helt fel såg jag tidigare idag en annons på mörkgröna backspeglar från en 750...? Minns inte var, men jag kan försöka hitta annonsen igen... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Regnr: FYA066 Färg: MGRÖN Fabrikat: BMW 750 IA Årsmodell: 1988 Fordonsslag: PB Chassinummer: GB810002751672 Upplysningar: Fordonet stulet |
|
|
Jag har hittat annonsen. Det behöver naturligtvis inte ha någonting alls med den stulna bilen, men jag mailar dig ändå... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| har kollat på back speglarna men jag tror inte det är från min bil då mina är i betydligt sämre skick men du ska ha ett jätte tack för att du orkade kolla upp var du hade sett dom.känns som att jag kommer att finna bilen om alla är liak hjälpsamma som er | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.