|
|
|
|---|---|
|
hej jag undrar vad man ska tänka på innan man köpper m3 e30 o vad kan en sån ligga på fint skick allså? Tack Toni | |
j.aahman |
inget rassel från kamkedja eller annat oljud från motor |
|
Kika på mobile.de så får man en bra prisbild. 80k för den i bruksskick, 120k för den fina och 500k för tävlingsbilen ;) MVH Johan Länk Alla i v-norrland, regga er! |
|
|
Finns lite info om generationernas M3´or i nyaste Auto Mobil. De dom tipsar om är att topplocksskador är vanliga, växellådor kan levt ett hårt liv, modifierade insprutningar som krånglar, hjullager, bussningar. Priserna enligt dem ligger mellan 70 - 80kkr. |
|
|
Försäkringen?? |
|
|
Tyckte info i Automobil var rätt kass! Lycka till att hitta en fin bil för 70-80! Mer troligt mellan 90-100! Mvh Abbe Länk |
|
|
Här tas M3 E30 upp bland andra E30 modeller.... Länk En rak 4:a är som en rak 6:a, fast inte tillräckligt! |
|
|
Försäkringen är ingenting man kan ta upp på en M3:as positiva konto... :( Sist jag kollade vad jag skulle få betala i försäkring på min bil, som i nuläget står på farsan, så skulle den haman på ca 27000:- per år, hade bilen varit en 88:a had priset varit ca 3000:- högre. Det priset är drygt 10000:- mer ön vad jag skulle få betala för en 00:as EVO 6 TME... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.