|
|
|
|---|---|
|
Vart på väg hem ifrån Göteborg och där på vägen så ligger en bmw 1800 i riktigt fint skick och åker och självklart blir man lite nyfiken på denna bil och kollar in den lite och där inne satt en het brud... Nästan så man hade lust att stanna och prata lite bilar för det måste vara en sann entuasiast som har en sådan bil.. Nån som har lite information om denna modell? hur många ex som finns osv? pris? Blev lite sugen på en sån... | |
|
Det var inte bruden som lockade då? Då får du ju bilen på köpet ;) Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
Hade jag inte redan haft nån så visst...:P Bilen hänger med på köpet?:)) |
|
|
Fråga: Det var inte så att bilen vad gräddvit? Och bruden blond? *BAWORAK* |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Hejsan sitter med ett objekt, en 1800-66a och behöver lite delar. Skärmar går det att köpa eller är det svetsen som gäller? Behöver lite till inredningen bla höger innerdörrhandtag.går det överhuvudtaget att hitta något till denna bil. |
|
|
bayern münchen: Maila mig angående 1800an på toyen_88@hotmail.com så fixar vi det ok hoppas detta inte ät reklam ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.