|
|
|
|---|---|
| Min temperaturmätare i datorn i min E36:a visar ca 2 grader för mycket. Det sitter inget skit på kännaren. Finns det något man kan göra så att den anger rätt temperatur? | |
|
Inte mycket till svar!! Men var sitter den?? I luft intaget till bromsarna?? Kan vara att om du kört och bilen är varm så kan den visa nån grad för mycket.. en teori som jag har för båda mina e36 visar nån grad mer.. Mickqe |
|
| Inte mycket till svar, detta heller!!! Men jag har exakt samma problem med min 325 -93. Skulle bra gärna ha reda på vad man kan göra åt det, om man kan göra nått åt det?. Ha det bra.. // Jimmy | |
Bmwboy |
Hej hej , min visar -37grader hela tiden. vad är det för fel då. Har tittat lite i luftintaget till bromsarna men jag hittade inget. Var sitter den för att vara exakt ? |
Jompa |
Det där med -37 har en bekant till mig på sin 5-serie han kollade med bmw och detta berodde på något fel med givaren ett byte skulle kosta otroligt men sant ca 6000kr ink materiel och arbete. Livserfarenhet beror inte på din ålder utan hur du levt ditt liv. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.