|
|
|
|---|---|
|
Tjenixen! Jag har sprungit på en 328 Coupé här i Stockholm hos en handlare.. Några frågor.. Det är en Cosmossvart svart coupé, 1995, med RÖTT läder, röda inlägg på dörrsidor etc, rollo, etc. Bilen har gått närmare 16.000 mil, men verkar maskinellt vara i gott skick. Den har Zender kjolpaket, samt AC Schnitzer avgas..samt 17" BMW original krysseker fälgar..sänkr ganska ordentligt. Enligt säljaren har den även andra kammar, samt sportavgas... Lite godsaker med andra ord... Kom till sverige för ca 2 år sedan... Lite intresserad av bilen som "andrabil" Undrar om någon här vet något om bilen, eller kanske t. om har ägt den? Den såldes tidigare av Europavagnen i Danderyd.. Sen undrar jag om 99.000:- är överpris för en 328 coupé med dessa mil & utrustning? Mvh K | |
|
99 för en 95:a är överpris, ja. oavsett skick och utrustning... Du borde kunna hitta en fin 97:a för de pengarna. /Christofer |
|
|
Den här verkar vara klart mycket mer prisvärd mosse.. Länk Mvh Jojje |
|
|
Jojje! Tack för tipset...bara 2 felll 1. Den står i åmal, jag bor i Stockholm 2. Den är lila! ;) /K |
|
| Mosse, skulle du inte ha M5'a? Kom med i "klubben":) | |
|
Mosse: 1. Du köper väl inte bil beroände på var den står? 2. Daytona violett är en underbar färg.. ///M5:an är det =) Mvh Jojje |
|
| Så är även min M5. | |
| Är det nå fel på lila? ;) | |
|
Såja såja pojkar... Bara för att ni har lila, betyder väl inte att JAG måste älska färgen? ;) |
|
| Klart du måste det! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.