AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
411

Gör det självhandbok till e34

jensws
Söker en gör det självhandbok till e34, på Engelska eller Svenska. Nän som vet var jag kan hitta en?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag har sett en på tyska på någon tysk hemsida, men jag kan inte komma på vilken sideadress det var. Prova annars att söka på Altavista så ser du om du kanske har tur att hitta någon.

//Schnitzer
Haynes är väl den mest kända, finns på svenska och duger bra, men jag tror inte att den omfattar 24v motorn, men har du en m20 då är den helt ok, finns b,l,a på micro.
Här är två sajter som kanske kan ge nå´t:

Länk
Länk
Jesper
Tjernare på Biltema har dom haynes verkstadshandbok till E34 på svenska kostar 195:- har jag för mig köpte min där i våras

M.V.H Jesper Skoglund
Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Den bästa hittar du på Länk
gn
45
gnesnus
528 -87
Halloj finns det inte nån sida som man kan läsa kolla från istället nu när det finns så jävla mycket med dator och sådär så borde det ju finnas nån sida som man kan skriva ut...
gn
45
gnesnus
528 -87
Finns det nån sjyst e28 sida...
Boken på Biltema kan du slänga!! den är lika bra ( dålig) som orginal instruktionsboken
Ring Lafri books i Karlskrona (www.lafri.se) dom har flera bra böcker till BMW en tjock 500 sidors för kring 500:- den är värt varenda krona!!
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
På Bookspeed (Länk i England finns följande utmärkta bok;

BMW 5-Series Service Manual 1989-1995.
A massive shop manual from Robert Bentley Publishing covering 525i, 530i, 535i, 540i, including Touring.
672 pages, 926 photos, drawings, diagrams.
Ref. 5391 . . . . . £49.95

Finns också att köpa i Sthlm på Margie bookshop för ca 1300:-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.