|
|
|
|---|---|
Dragan525 |
Ringde till en firma i Kävlinge (skåne) som polerar, tonar, monterar larm osv osv. Han ville ha 3500kr monterat o klart för att lägga film på alla mina rutor utom vindrutan,,han lämnar 1års garanti på arbetet och 5 års garanti på filmen!....Han lägger nån film som heter SWG (vet i fan va det e )..o den finns i 6 olika "styrkor"...Vad tycker ni? Vet ni något om denna film eller företaget som lägger detta? I Malmö tar en kille 5000kr...Tackar för alla svar! MVH Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
| Låter som ett hyggligt pris själv har jag hört ca 3200:- . | |
| Vilken firma menar du i Kävlinge?? | |
Dragan525 |
jontemannen: vet inte, minns inte...:( BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
|
Jag kommer själv ifrån kävlinge men vad jag kan minnas så finns det ingen sådan firma.. =0) Det finns ju annars Lundalarm i Lund som oxå monterar Solfilm(Sunguard). HAn är bra att ha göra med.. Annars finns det ju Ditec på Gastelyckan i Lund som oxå monterar. Hade en kollega på jobb som monterade på sin Saab 9-5 för nån vecka sen. De tog 3200 för hans rutor.. |
|
Dragan525 |
ok jag ska försöka ta reda på vad firman heter!..Vadå 3200kr för alla 7 rutor?.. MVH Dragan BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
| Japp... För alla sju rutor.. | |
| har sett att lundalarm annonserar om solfilm, någon som har några erfarenheter? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.