|
|
|
|---|---|
|
Är ju som de flesta andra som kommit över de trettio, ganska så både glömsk, och tankspridd... ;-) Men har för mig att det på denna sida för en tid sedan fanns typ tröjor, klistermärken, kepsar och andra liknande prylar till försäljning... Men nu är jag inte man nog till att kunna klicka mig fram till dessa saker. Finns de här på sidan någonstans, eller är de helt enkelt bortplockade? | |
|
Den försäljningen gick i graven samma minut som BMWPower var tvugna att byta namn till AutoPower. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Glömde.. Det har alltså aldrig sålts några grejer med texten AutoPower. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Inte mig det var "fel" på då alltså... Tack! |
|
|
Men kommer det att komma några AutoPower prylar då? Behöver uppdatera 2 klistermärken på bilen som tidigare ägare satt dit! =) Och sedan gör man ju gärna reklam för denna eminenta sida! =) |
|
|
Föresten Micke.. när kommer Tourinklubbens reklamdekaler då? Sånna vil jag ju ha på min bil!! Har ju Club Schweden nu men där är jag ju inte medlem så jag fuskar ju nu =) MVH Johan __ Länk /JB |
|
|
theprophet: Dom är under tryck och jag hoppas på att dom kommer snarast. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Tack! =) | |
|
Micke: Kanoners ! Då har man snart trvliga klister märken med då =) Hojta till på ICQ:en då de kommer så ska vi beställa! __ Länk /JB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.