|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena! Sitter och funderar på om man ska fortsätta den trevliga traditionen vi startade förra året: Länk Tanken är väl att det även i år skulle vara samma dag som cruisingen (8 maj?), upplägget skulle även det se ungefär lika ut. Så, finns det intresse även i år? /// Nicke Länk | |
|
Jag är på. mvh//trucker Länk Länk NY |
|
|
Jag kommer absolut!!!! ///M3 |
|
|
Det var en trevlig träff som va förra året, mycket roligt om den blir av igen. mvh Stefan |
|
|
Jag är oxå på bara det inte krockar, när jag ska med mina katter på kattutställning s-vall i maj =) Mvh |
|
Deliq |
Fick tyvärr förhinder förra året, men om datumet passar bättre i år så kommer jag... M V H Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
| Är givetvis 100%on om inga lustiga tävlingar lyckas infinna sig just detta datum. | |
|
Får avvakta lite så kanske intresset ökar, känns lite dumt att ordna om det bara kommer en 5-6 bilar. Förra året blev det ju riktigt många som kom! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
|
Jag kommer, och hoppas det inte blir strul med barnvakt i år!:-) Mvh Abbe Länk |
|
Grusse |
Jag missade det förra året, så jag får ta igen det de här året om det blir träff! |
|
Hej. Jag kommer nog oxå. Jag va där förra året oxå, och den träffen va väldigt bra:D.. Mvh Jonas Min Bil: Länk |
|
|
Om det blir träff räkna mig in !!!! M.V.H mauricio |
|
|
Jag kommer kul med lite träffar i närheten Mvh //Swempa |
|
| I´ll be there såklart.. :) såvida inget annat kommer ivägen..gäller att prioritera bara :D.. jag kanske spelar in en film igen detta år oxo hihi :) | |
| Jag kommer absolut... | |
|
Hmm, synd att intresset verkar vara så svalt i år. Kanske man skulle kunna minska ner programmet till enbart träff och konkörning. Sedan på kvällen är det ju cruising och ev. nattliga aktiviteter =) Har haft fullt upp med bilförsäljning men nu är det klart och förhoppningsvis inhandlas nya bilen inom några veckor! /// Nicke Länk - Under utveckling, måste köras maximerat i 1024*768 |
|
Deliq |
8 maj har BMW CS vårrally i Hallunda i södra stockholmsområdet, då blir min prioritering det arrangemanget. tyvärr M V H // Dennis L. "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
Ja.. självklart så kommer jag... Tyvärr ingen BMW än.. Men snart turbo i kassetten så ni har något att spöa... Pick a date.... /Jimmy Länk |
|
|
Ps. Filmer och bilder från förra året finns här : Länk /Jimmy Länk |
|
|
Om bilen är klar då, och tid finnes så kommer jag självklart. Tiden är det nog inga problem med, det är nog bara om bilen inte är klar än som jag inte kommer. MVH Morgan. Länk |
|
| för satan! lite uppryckning nu! det är jääkligt fint bmw-väder ute..å varmare blir det..nu får det ta å bli en liten träff tycker jag..nån som vet när cruisingen i gävle är? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.