|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena Wången! Okej, låter ju fint!!! Då e det väl en sån UEGO kanske som Robban på Mrm säljer... Skulle funka klockrent på min. Självklart så får du se o kolla på bilen. Bara det att jag helst vill mappa o dona lite själv... Men kolla o så kan vi ju göra innan, absolut inga problem. Du förstår säkert vad jag menar. Hur går det för dig annars då? Har du börjat med nån S50 än? Eller tar Bumpers bil upp all tid? Jo, Patriks bil blir nog kalas... Jag menar, han har ju 2 st riktiga Mentor`s nu... Iaf en, du så klart... Ang Lambdan, hur körde du den? I komplement med avgastemp? Tänkte göra så själv, och i ett av originaluttagen i grenröret. Mvh Kimmo! |
|
e30Turbo |
Hej på er.. Spelman?? du vänta bara tills jag hämnas =) ska nog komma på nått bra jag med. Kimmo jag har tyvärr inte hunnit kommit till verkstan på ett tag har haft ganska mycket med annat, du vet skolan, bilen o brudar eller (brud) mena jag =), kanske tittar ner lite senare idag.. Hehe det du nämnde att jag har bra mentors stämmer ju faktikst rätt så bra, så det kanske blir lyckat vi får väl se, kan ju hoppas iaf.. /// Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.