AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.237

Trevlig kompressormontering!

Sida 1 av 2
En kille som heter Kimmo på Zatzy som bygger denna:
Länk

Nice!!

Mvh
/Bruno
Länk
BMW CS 4657
ST
923
ST0FFE
E36 M3
E39 528
han finns här med!!!

Min bil Länk
Oj, glömde skicka med originaltråd:
Länk

Mvh
/Bruno
Länk
BMW CS 4657
Gemini__
Länk

//Thomas
Sorry, my bad...
Kollar inte så ofta Z-forumet

Mvh
/Bruno
Länk
BMW CS 4657
e30Turbo
Länk

här är lite info o bilder som finns med på autopower på hans bygge..
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Hur mycket tror ni att han har lag ner på bilen???
Det måste ju kosta otroligt mycket!!!!!!!

Men så är det otroligt snyggt.. å vilken finish!! allt är kliniskt rent verkar det som.. kanon fint..

Den killen som bygger borde hyllas gud.. ;)

Mvh Jojje
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
ja det kan jag då säga utan att varken veta vem det är eller ha träffat han.... DÄR SITTER DET INTE FAST I PLÅNBOKEN=)
e30Turbo
Hallo..
Jag är polare med han o jag kan säga att han är sveriges största puttsnisse, pedantare kille får man leta efter =) men det är ju ba bra det..
Tjena killar,
Hmmm... Allt kostar pengar, men jobbar man en del o tar lite i taget + tillverkar det mesta själv(det som går alltså) så brukar det lösa sig...
Vissa saker går ju inte att göra själv... Men mycket! Egna ideer o kluringar är ju alltid skoj! Ska man bygga en seriös bil så tycker jag att det ska se bra ut oxå... Lite roligare då!
Putte Spelman:
Pedant o pedant... Ha haaaa Bara lite.
Till sist så får man tacka för alla trevliga kommentarer om bygget, värmer då det kan ta emot ibland att åka till det kalla garaget i skogen... Mvh Kimmo!
Gemini__
Mm, verkar vara ett superseriöst bygge. Riktigt läcker, hoppas man får se den till sommaren.

Ha´re gött!

Mvh:
Thomas
Den ska ut senast i slutet av maj... Kanske ska mappa lite ute på väg... Påskhelgen... Bor ju i "din" stad Gemini.
Har lagt in ett par bilder till på Picture-sidan. Kimmen.
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Hallå Kimmo.............

Hur går det har du fått fatt på något instrument??

Synd att du inte satsat på finnish!! Kunde ha blivit snyggt!!! Ser lite "knackigt" ut!! ;-)

Eller blev jag så bländad av putsen så jag såg fel?? :-)

//Jesper
Gemini__
Kimmo: Jepps, samma stad. Får hoppas man ser en skymt av den i påsk da =). Förresten schyssta sulor du ska slänga på, slängde en blick på dem idag.

Mvh:
Thomas
Gemini: Fan har dom kommit??? Ingen har ju ringt iaf.
Wång: Ha haaaa, eller så har du fått gråstarr redan... Svetsat för många Turbogrenrör kanske?
Njaaae, har en bredbandare på G om jag inte kan få hyra din..? Men jag hörde att då ville ju du vara med..... Du vet ju hur jag e, gör helst saker o ting i det tysta... Vad har du för sort/fabrikat??? -5 - +5 volt? Mvh Kimmo
Gemini__
Var ner på eftermiddagen strax innan stängning, var bara bakdäcken som hade kommit in i lagret då. Var dem jag såg en skymt av.

Mvh:
Thomas
Gemini: Okej, fin fint. Framdäcken har jag ju redan fått... Väntade på Bakmackorna bara... Nice! Mvh Kimmo
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
På ditt jobb måste ni ha riktigt trevliga prylar måste jag säga ;)
Eftersom det mesta ser ut att vara för verkstadsbruk m.m
tex alla nipplar och dessa pleumatik kopplingar och slangar.. ;)

Klart det blir snyggt då ..billigt är det också ... hehe

Mvh Jojje
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
På ditt jobb måste ni ha riktigt trevliga prylar måste jag säga ;)
Eftersom det mesta ser ut att vara för verkstadsbruk m.m
tex alla nipplar och dessa pleumatik kopplingar och slangar.. ;)

Klart det blir snyggt då .. hehe

Mvh Jojje
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
hmm.. blev lite fel där.. !?

Mvh Jojje
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Hallå................

Jo det finns en bredbandare........ Vet inte exakt fabrikat på den men vi köpte den hos MRM...... Det är digital display på den.. Hmm, mäter alla möjliga bränslen.... Har ingen riktig koll vem som hade den sist... Tror iaf den ligger i garaget...

Om man säger som så att man är typ den enda i stan som trimmat och fått ut någon Bmw med hävlig prestanda (hittills) och är JÄKLIGT intresserad...... Så kan du ju vara lugn för att man blir väldigt nyfiken när det dyker upp ett bygge som finnish mässigt är ljusår före och prestandamässigt kan (?) matcha eller mer kanske!!??

Klart du får låna lambdan..... Men det vore ju jäkligt kul att se bilen också...

Hmm, vad tror du om Patriks bygge??? Personligen tror jag det blir ett lyckat koncept...

//Jesper

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.