|
|
|
|---|---|
| Undrar om nåra här har köpt bilar hos dom samt vad ni har för erfarenheter? | |
| Jag har en kompis som handlat bil där och dom verkade seriösa. | |
|
Bilarna verkar OK MEN deras attityd är allt annat än trevlig och sympatisk är min egen erfarenhet, så sök på "Påarp" här i forumen så får du läsning för en bra stund.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Ok, jag syftade på om nån har stött på att deras bil hade fifflad mättare eller andra tråkiga saker... | |
|
Gamla trådar ger både ris och ros så ta dig tiden och sök lite och bilda dig en egen uppfattning Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jag bor själv i Påarp och deras rykte i trakten är genombra. Har aldrig hört något illa om dem och en stor del av bilarna i trakten är köpta där. | |
| BMW bilarna ska jag tillägga !! | |
| Va heter företaget? | |
| Har använt sökfunktionen och hittade inte mycket... sen så är de ju inte uppdaterade! | |
|
ravve: Firman heter Bilförsäljningen i Påarp. Länk Jag har varit där en gång o kikat, och fick intrycket av att dom hade ganska schyssta bilar, men servicenivån var väl sådär. Ligger strax söder (?) om Helsingborg. Mvh Patrik |
|
| företaget ligger i påarp, utanför hbg. Som nämts tidigare så är dom nu mera ok men lite stroppiga.. men det såg lite annorlunda ut för några år sedan. | |
|
Min bil kommer därifrån...och jag är nöjd med den och dem... ...men, som sagt, sök här på forumet och bilda dig en EGEN uppfattning... / Joakim Länk |
|
|
Har köpt min bil där, och bilen kan man inte klaga på, men bemötandet var sådär, men det är ju bilarna i sig som är viktiga. Smöriga försäljare ger jag ändå inte mycket för. --- BMWCS#2928 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.