|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en automatiskt avbländbar backspegel till E38. Är det bara att plugga i den? Eller krävs det en massa nya kablar? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Nja det är nog inte så bara tror jag satt och kikade på detta till en E39 540, samtliga backspeglar var involverade, samt även ljusmodulen. ///MVH Hasso Länk |
|
Vad menas med ljusmodulen? Det går ju kablar ner till regnsensorn, det är inte bara att plugga i där då på nått sätt? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Jag har för mig,att den frågan var uppe tidigare.Förra året,hösten nongång.Ruta i mekartips eller tidigare diskussoner. MVH.MICKI Länk |
|
|
Highspeed_M5 Gå in på sök inlägg.Skriv :avbländbar backspegel så får du se tidigare inlägg.Häls Micki MVH.MICKI Länk |
|
|
Du får dra en matning från innerbelysningens +/-.Om du har tur så kan det vara fördraget för en org. spegel och du kan plocka strömen där. Kontaktstycket skiljer sig dock. Enda funktionen som du får med att göra så här är automatisk avbländning modell electrocrome. Men det var väl det du var ute efter;) Här har du en del att läsa (bla. hur jag fixa de min) Länk Bye the way. Jag har en fungerande Fotocromespegel till E32/34 liggandes om någon är intresserad... Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
ja fotocromespegel är väl en sådan som blir mörk i spegelglaset? Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.