|
|
|
|---|---|
|
har hissar fram och vevar bak, knapparna vid handbromsen där knappbelysningen aldrig slocknar, vrider jag av tändningen och tar ur nyckeln så går det fortfarande att köra hissarna upp och ner, går jag ur bilen, "släcker och låser" så lyser knapparna ändå det här gör att batteriet urladdas om bilen står för länge. tog av pluspolen för ett tag sedan, då gnistrade det till rejält när jag satte tillbaka den. sitter det nåt relä eller likn. som har hängt sig? och var sitter det isf. | |
| på min bil går hissarna att köra ett tag efter det att man har stängt av bilen men det slutar funka efter ett tag.... jag tror att det är när man låser utifrån.... mina knappar lyser också men tror att de slocknar efter ett tag. | |
| ska inte knapparna slockna samtidigt som kupebelysningen? | |
|
Nej.. dom lyser ett litet tag till.. Mvh Jojje |
|
|
Har samma problem på en E32 -92. På den krånglar även fönsterhissarna om man t.ex trycker ned hö fram går även hö bak ner en bit. Sen får man vänta ett tag innan det går att trycka upp rutorna igen. Det har även hänt att takluckan öppnat sig själv..... Jag har bytt både grundmodul och relämodul under baksätet men felet kvarstår. Någon som har några tips? /Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.