|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
M3-Mackan |
Hade en liknande breddning på min gamla 325a(Länk tog väl ca 4 månader efter att jag köpt bilen så började det bli bubblor och rost i lacken runt skärmarna Glipan mellan huv och skärm hade jag på M3an och det är bara att justera. -Mackan- |
|
Är inte det franska Tramont-fälgar? |
|
|
Konstigt att folk väljer att göra karossingrepp istället för att sätta på smalare däck. Desto bredare, desto tuffare eller? |
|
|
Det ser ju asläckert ut med den lilla diskreta breddningen. Men kolla noga upp när det är gjort och hur, kanske prata med plåtknackaren. /Christofer |
|
| Tycker den börjar ha så breda däck bak samt breddning att den snart klassar i tidningen BMW tuning(tysk). Original är bäst. Men smaken är som baken. | |
|
Jag skulle akta mig för en bil som har olika stora glipor, i alla fall om det är så att man reagerar när man ser det på bild till och med. Det osar.....finns gott om M3:or utan glipor också. Jag påstår inte att den måste vara krockad, men jag skulle kolla efter andra bilar direkt. /Johan |
|
| Som någon skrev var glipan i huven tydligen en justeringssak, men självklart bör man kolla upp den noggrannt ändå. | |
|
Absolut, och som någon annan skrev, det är knappast olika glipor från fabrik. /J |
|
|
Fälgarna heter Tramont Staria alltså inte BMW original men vad gör det vem som gjort fälgarna, antingen gillar du dom eller så gör du det inte. Utvikta skärmkanter medför ökad risk för rostangrepp eftersom förzinkningen sannolikt brustit. I övrigt ser den väl ok ut i mina ögon men kolla allt man brukar kolla ev krock, motor, servicehistorik antal ägare mm ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.