|
|
|
|---|---|
|
Ska lackera om bilen och funderar på att byta till en roligare färg. Vad tror ni är det negativt för värdet när man ska sälja? eller spelar det ingen roll bilen är 100% original i övrigt. | |
|
Gör du det riktigt seriöst och lackar överallt, motorrum, insidan utav bagageutrymmet osv. så tror jag inte att det inverkar mera negativt på värdet än om du lackar om den i samma färg. Vad har du för färg nu och vad funderar du på att byta till förresten? Mvh Jens BMW CS # 5080 Min bil: Länk |
|
| Mugelloröd --> Imolaröd | |
|
varför? --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
Vad säger polisen och SBP om att man byter färg på bilen? Måste man meddela nån myndighet färgbytet? Färgen står ju angiven i regbeviset. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| J.Dredd: Dom bryr sig inte. Jag hade en knallgul Volvo240Turbo för några år sen, den var Vinrödmetallic från början men nån klåpare hade lackat den i den gula färgen, ja iaf så brydde sig inte SBP om det något vidare, han mest konstaterade att färgen inte stämde med deras dator och knappade lite på den där grejen dom bär med sig bara osså va det inte nått mer med det. | |
|
Vansinne, tycker jag ialf.. Det är ju en "m-bil" Inte En volvo 140! Behåll färgen! |
|
|
Det är väl inget fel med den färgen, men att byta färg på en sådan bil. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.