|
|
|
|---|---|
|
Köpte ny ny bil i höstas med något skabbiga lättmetallfälgar. Finns det någon billig firma i skåne som fixar till mina fälgar så att de ser fina ut igen? | |
|
Ska finnas en i Helsingborg, har tyvärr tappat bort namnet:-( MVH bmwdriver 318is 1988 BMWCS#4324 |
|
Dr_Mario |
jag är också intresserad av en fälgreparation, helst i Värmland/Närke men man kan ju åka långt för att få en fin bil:) |
|
Det ska finnas någon i Karlstad som reparerar fälgar men lackering vet jag inte. Lackering blir bäst med vanlig billack som de flesta (dyra) kvalitetsfälgar har. |
|
|
Hello Mr. M5! Har hört talas om Fälgfixarna i Hbg, har dock ej provat dem själv. Finns även på nätet - www.falgfixarna.se Gott nytt // Jimmy |
|
| Vill själv renovera mina orginal hjul till min M5:a.Jag ringde till Intera i Sthlm där jag bor, de ville ha 5-6 tusen för detta jobb. Är det vad detta jobb kostar? | |
BMW-Yoda |
Ivar. Kan inte annat än rekommendera Intera. Dom gör ju allt med fälgen svarvar kanten lägger i där det fattas, riktar. Fälgarna blir faktist som nya. Har lämnat fälgar där själv och blev helnöjd. Med allt jobb dom lägger ner så är det ju rätt överkomligt. BMW-Yoda |
| Ja 5000:- lät bra om dom gör allt för det priset inkl ev pulverlackering, jag skickade mina 17"hartge som jag hade på min 525a till kg racing i sundsvall och fick ge 3100:- för enbart riktning av fyra fälgar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.