AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.133

Passar vinge från Volvo 850 på E30?

Er
22
ErikH
528i -87
visst passar en vo... 850 vinge på en e30?
Jag har en kompis som har tagit en vinge från en volvo 850 t-gul å satt på sin e30. Det ser s-snyggt ut.

Varför åka sakta när man kan åka fort!
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Det satt en Volvo 850-vinge på min IX när jag köpte den. Den passade bra, men jag är inte mycket för vingar och tyckte inte riktigt att den hörde hemma där. Så jag sålda den till en Volvo 850 ägare :)

/Andreas
Pe
69
Pekka Puu Pää
E34 M5 90
E39 528 98 touring
må se bra ut

men bygg inte era beemers till volvos bara

P.L.Ä.P
POWER E30
Hejsan! då har jag en fråga om ni säger att en 850 R-vinge passar på en E30 bmw. om jag nu har en 850R-vinge och vill montera denna på en bmw 325 av årsmodell 90. då passar den direkt utan att ändra något på vingen ? för jag har ju mätt både bagage på bmw-n och en volvo 850 och det är ju inte samma längd på bagage. så min fråga är om man måste bygga om fästet på vingen innan man moterar den på bmw-ns bagage eller om det bara är att montera ???

POWER E30
kan någon svara på min fråga ?

Vore nice med en bild på vingen!

MVH Johan
Länk Alla i v-norrland, regga er!
POWER E30
kan någon svara på min fråga ?

bm
112
bmwfredde
bmw 735 E32
jag har monterat en 850-R vinge på min 735a org fästena funkade inte så jag fick tillverka egna samt lyfta upp vingen i framkant så den skulle bli bra...det blev skit bra och snyggt...
POWER E30
Det betyder då att man måste göra om fästena för att det ska funka ? i så fall tackar jag för tipset.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.