AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.310

Fler bilder på Kompressorbygget M-Coupen...

Sida 2 av 2
Bland annat undrade en Mcope agare, vilken farg du skulle mala runt falgarna eftersom dack profilen i hans ogon var i princip obefintlig :)

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Jag vet inte om jag är dum men jag får inte länken att fungera, hamnar på en Photodex Corporation sida! Ska man leta runt på den sida för att hitta bilderna eller????

Är jäkligt sugen på att se det slutgiltiga resultatet, har ju följt bygget sen i.......är det höstas? Avundsjuk är ju en grov underdrift när man pratar om Kimmos bil.

Vill se, röra, höra, klämma på och provköra!

Kommer bilen stå på Elmia i påsk?????

/Richard
No
77
NoSpeed
E30 316 -88
E21 320 -79
E21 318 -81 R.I.P
Är samma för mig som för z3mpower!!! Hamnar på Photodex hemsida och vet inte var jag skall trycka! Ny länk tack!! Vill se bilder på bilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har blivit nå "nytt" med sidan nu, men gå in på Länken, sen in på "sharing" pics, sedan browse a member, skriv in Mcoupelover, då ska ni komma in till bilderna, annars får jag fsöka lägga upp nån ny länk.......... Knas. Mvh Kimmo.
No
77
NoSpeed
E30 316 -88
E21 320 -79
E21 318 -81 R.I.P
Funkade bättre nu!!! Skithäftigt bygge!! Tror nog att du kommer att få känna av g-krafterna både bakåt och frammåt!!! Bromsarna är ju helt sjukt stora fram!!!!! Är det Porsches kevlar??

Bilden då bränsletrycksregulatorn speglar sig i insuget tycker jag är den allra fränaste!!! Visar ju bl.a. var nivån på bygget är satt.....Har den som bakgrundsbild på datorn nu....=oD
300
höfläkt
535daT -05
Vad sitter det för avgassystem på bilen?
No
77
NoSpeed
E30 316 -88
E21 320 -79
E21 318 -81 R.I.P
Lite mera ingående specs på bilen vore kul. ;)
Tjo!
Bilen finns i Galleriet oxå... Sök på Z-serien, där står det en hel del om bilen...
Blir ett Uppsala Avgasteknik:s system på den, högglanspolerat hela vägen ifrån grenröret.
Mvh Kimmen... :)
vilket grenrör? original eller har du en speciallare där oxå? vilken grovlek på rören? 3" ?
Halloj...
Grenröret är ett Supersprint "race" rör... Vet inte vad det blir på bilen, helst dubbla 3 tum, men det kommer antagligen att låta för mycket(bröla) så det kan även bli dubbla 2,5 tums... Kimmo.
300
höfläkt
535daT -05
Det Eisenmann systemet du beställt då?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.