AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.317

Fler bilder på Kompressorbygget M-Coupen...

Sida 1 av 2
Har lagt upp en liten länk:
Länk
Fungerar förhoppningsvis. Snart dags att mappa... Kimmen!
Nice!
Skulle vara kul och höra hur M Coupen låter kan du lägga ut ljud med?
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Mäkta imponerande må jag säga! Ser dessutom väldigt dyrt ut.... :)

// Erik

----
Hellre 4wd än Fwd! :-)
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Fint bygge, genomgående hög finish på prylarna. Skall bli kul att få titta närmare på den i sommar.

Mvh Henrik
länken funkar inge bra här....

//Svebba
- Jag är schnell !
av
167
ave
520dAT -12
Wunderschön!! Spitze!
Kimmo: ser lagom trångt ut för dom kommande däcken ; ))))
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Det är på gränsen till perverst. Här snålas det inte på något, ser jag. Man blir fruktansvärt avundsjuk, jag är mäkta imponerad... Med stor risk att framstå som en total idiot, måste jag ändå fråga; Vad är det för mobilhållare du har i den, är sugen på att byta den ohyggligt fula plastklumpen jag har i min.

Mäkta imponerad av ditt bygge, Kimmo!
Nice!
Nu fattas bara en MH-GTR front.

MVH Patrik
GAH; det här är porr! :D

/Masten

Bilarna: Länk

Jag har CABstinens!
UUUUUUuuuuuuuurrrrrrrrrrkkk... För en Mh-Gtr front... Patrik, antar att du driver lite med mig nu, med tanke på den andra tråden... Ha haaa
Annars får man tacka och bocka för visat intresse!!!
Mobilhållaren är en original skinnklädd liten panel, med en hållare fär Ericsson T28 tror jag det var, måste byta den nu, har ju en annan telefon i dagsläget.
Ja, det blir väldigt trångt bak... Med 285:or... Men, har modifierat bakupphängningen till coilovers, och då tog fälgarna i på insidan(gick emot övre fästet) så jag fick modda dom lite till... Nu e det ca 2 mm frigång inåt o lika lite utåt, med 11 tums bakfälgar.
Har en liten film på starten av bilen, men ljudet e kasst. Vet inte heller hur man lägger in en film-länk här, är ju ingen riktig data"nisse" He heee... Kommer bättre sen iaf.
Har lagt in några fler bilder idag på IC + tryckrör.
Håller på att bygga det sista nu med bakbromsarna, samt krängnhämmare fram med justerbara knivar.
Ska bygga system den 6 April... Sen ska det mappas lite försiktigt. Mvh Kimmen
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Kimmo: Riktigt fint. Blir nästan avis. =)

/Edvard
BMW CS # 4503
Länk
Bumper:
Tack tack. Hur går det med ditt Respiratorbygge? Sätt lite pli på den där Wången nu va...... He hee Mvh Kimmo.
aj! jag blir imponerad, på gränsen till chockad. Det är riktigt finna bilder: får vi räkna med att dem hamnar i Performence BMW eller åtminstone i Bilsport?

jag tror han menade att det blir lite plats där fram inte där bak. det ser inte ut som om 20" skulle kunna svänga. ska du ha 20" eller satte du ditt det bara för bilderna?

Mr Hamann
Hmm, sidan laddar bara till hälften sen händer inget mer... :/

Lika både hemma och på jobbet.

// Mr Hamann
No
77
NoSpeed
E30 316 -88
E21 320 -79
E21 318 -81 R.I.P
Funkar ej för mig heller!!!
Kimmen: kolfiberburken: vad är det för engine management system? självbyge det oxå?
Borde funka lite bättre nu... Fel på hela sidan ibland, kommer inte in själv heller. Har lagt in några nya bilder... Mvh Kimmo!
Mr Hamann
Nu funkade länken!

My god... Gör vägarna fria från bilar när den där är klar! Shit alltså!

// Mr Hamann
Kimmo:
skvallrade för några vänner på amerikanskt M coupé forum om ditt lilla bygge, och responsen har varit otrolig. Du har ingen Mods- lista på engelska man kan bifoga dem?

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
mbolo:
Har tyvärr inte det än... Ska fsöka få fram en liten text om bilen på Engelska oxå... När jag hinner.
Jag har fått några mail ifrån både USA o Canada... Skoj med lite respons på bygget! Men å andra sidan så e ju en kompressor-Bmw ingen världsnyhet ju...
Z3c4ever:
Det är inloppsboxen till kompressorn som e i kolfiber. Beställdes ursprungligen ifrån Tyskland, i Glasfiber, men sen har Per på Nilsson fixat en i Kolfiber istället åt mig.
Klarlackat o slipat har jag gjort... Mvh Kimmo!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.