|
|
|
|---|---|
|
hej har planer på bättre ljud till min bil original stereon som sitter i bilen tänkte jag väll ändå använda..går det att koppla slutsteg till den? vad skall man ha för typ av baslåda i en touring så det låter bra? nån som lyckats få bra ljud i sin E39 touring ? kan kanske avslöjja lite vilka prylar man ska köra me.....det ska låta bra..bra bas =lyssnar techno ,men inte kosta skjortan..gärna billigaste möjliga bara tacksam för tipps P.L.Ä.P | |
Robsarve |
Det går att få det låta bra, sök lite här på forumet så får du veta mer... |
|
det mesta ska ju gå självklart men de ett djungel me billjud idag..vill inte börja prova själv fram..det kan kosta en del fint om man fick ett par vettiga tips om färdigbyggda lådor som inte kostar skjortan samt jah går det att koppla steg och allt? har för mig att jag sökte inlägg innan jag skrev här men hitta inget ang TOURING bygge P.L.Ä.P |
|
|
jo och så platt låda som möjligt..vill ha last ytrymme kvar...dubbla 10 eller tolvor,vilket nu kan låta bäst,vet inte ens vilken typ..skall det va låda me basarna inne i lådan osv? massa namn.isobarisk mm mm har dom.vet inte vilket är vilket...är som sagt ingen ljud doktor..behöver lite tips ang detta,av nån som lyckats få det att låta rätt tungt och bra till techno musik utan att behöva söka banklån svar önskas P.L.Ä.P |
|
Robsarve |
Själv har jag en 10:a i utrymmet över batteriet bak. Med en modern tia räcker det utrymmet til en sluten låda, och dessutom till ganska rejäla mängder bas.. Stegen monterar du lämpligen under golvet på hyllan över reservhjulet. (alternativt i utrymmet framför om du inte har TV.) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.