|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Kontakten bak som fattas i min bil finns i den krockade bilen och 2 kablar går till hastighetsmätaren, den tredje som är vit viker av någonstans på vägen. Måste vara ASC/DSC infon antar jag. Det jobbiga är ju nu att jag måste riva hela vänstra sidan för att dra den kabeln. Det verkar i alla fall inte omöjligt. Mvh Kristian |
|
|
Inga problems. Jojomensan, tre kablar i ett relativt stort svart kontaktblock som pluggade in i vä bakljus. Jag var glatt överraskad att kontakten fanns där. Tror du har helt rätt i att det är de signalerna som saknas. När du går in i servicemenyn så kommer det klarna en hel del. Lycka till! Mvh Björn Länk |
|
|
Har kollat i sensormenyn och allt med GPS: fungerar. Men det står "Wheel Sensors = 0" Så jag måste finna denna kontakt. Fann du den i bakljuseta alltså? |
|
|
Är det någon som har ett komplett elschema över e46 CI 00? Mvh Kristian |
|
|
Nyttiga sidor som har hjälp mig att genomföra NAVi installationen: Länk Schema över kontakter MKX / boardmonitor / Stereo Länk "how to" många dokument på hur man tar isär saker även viss navi specifika dokument. Länk Bilder över installationer osv. Länk Mjukvara för uppgraderingar osv. Aven viss dokumentation och bilder. Länk Mjukvara samt diskutations forum som är specifika för NAVI. "Kräver medlemskap" Länk Utbyte av erfarenheter tips och råd samt allmänt stöd. Länk Mjukvara samt diskutations forum som är specifika för NAVI. Länk Forum för NAVI. Länk Information om service läget. Länk En som har installerat NAVI i sin e46:a. Länk Ytterligare ett forum. Länk Information om uppgradering av NAVI Det finns flera sidor men det är dem jag kom på nu, kolla in länkar på respektive site så finner säkert det ni söker. Mvh Kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.