|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja öka effekten i min E36 325i... (M50) Hur mycket brukar de kosta att få trimmkamm monterad? Vad kan man räkna med för effekt? | |
|
M50 har dubbla kamaxlar så räkna med minst 2x4000 kr iaf. Vad jag läst här på forumet så ska det inte ge så värst mycket. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Om du vill få kammarna monterade också så kostar det givetsvis mer pengar, allt som allt så kanske det springer lös på mellan 12-15 tkr med alla delar? ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Mycket pengar för lite effekt? Va ska man göra för att få lite mer spett i den då? Helst utan att behöva modifiera om hela bilen vid varje besiktning ;-) |
|
|
sätt kompressor så e det mindre jobb än me turbo vid besiktningen. /Stefan K |
|
| lustgas? | |
|
ja eller gas. det kostar ju lite men vafan inget e ju billigt idag =) /Stefan K |
|
| Billigast, mest tillförlitligt och absolut enklast vid besiktningen är att sälja 325:an och köpa en M3:a. | |
|
Hej. Problemet med att äga en M3´a är att det är för dyrt i sverige. ;) Jag skulle satsat på Lustgas eller turbo beroende på hur mycket pengar samt tid du har tänkt att lägga ner på din bil. |
|
|
Pallar bilen med lustgas i originalutförande eller behöver jag byta några delar? Har sett system för ~10000:- men största problemet är väl att jag inte har tillgång till garage osv för att montera. Va kan de kosta att få monterat och vet ni någon i närheten av Malmö som gör de? Nån som bygger kompressor billigt? |
|
| Ingen som vet nån i skåne som monterar gas eller kompressor svart? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.