|
|
|
|---|---|
|
Ja då var den sagan slut Cslen är numera nedlagd, bmw byggde ca:1400st i fabriken i Regensburgh Auf Wiedersehen BMW CSL källa:Tv:Nr6 | |
|
Det gick fort.. helsike.... Ja underbar bil.. hoppas man en dag får råd att åka en hehe =) __ Länk /JB |
|
|
Tråkigt! Det var inte lång produktionstid på denna bil. prophet..du och jag får spara i en gemensam kassa till CSL och nya M5. |
|
|
Helt klart foppa.. så kanske vi kan få en chans att bränna lite däck på CSL:en nere på Midlanda =) __ Länk /JB |
|
|
Trevligt ändå att dom inte öser ut såna, lagom är bäst. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk För oss Bmwtokar! |
|
|
PC doktor.. ju det höjer ju värdet på CSL:en.. bra som attans det =) __ Länk /JB |
|
| Om man tänker efter så är 1400 ganska mycket ändå för en sådan unik bil som CSL M3. Kundkretsen är nog ändå inte så stor direkt som om man tex jämför med en E34 M5T som inte känns lika unik. | |
| Ja, i alla fall om man jämför med E35 M3 GT, 350 ex... | |
|
Oj...E36...ska det va! |
|
|
skall vi snacka CSL så hellre en 3.0 CSL! det är en riktig bil! även om kolfibertaket är rätt kaxigt :) MVH Johan K |
|
dunstan |
Ni§får köpa Alpina då. Låga produktionsserier... |
|
bmwfreaken: skulle nog vilja påstå att en M3 CSL är en riktig bil den också! För att inte säga en underbar bil! Insugsljudet är ju helt fantastiskt. |
|
|
Fast jag hade iofs nöjt mig med en McLaren F1!! :-)) / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.