|
|
|
|---|---|
| hur mycket laddar en 745 motor? och hur kan man få den ladda ca 1-1,5 bar? | |
|
om jag inte minns fel så laddar den mellan 0,3-0,5bar Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
Det finns trimkit till dessa motorer som ger 390hk och 680nm om jag inte minns fel tror dom kostsar 4800-5000kr. sök på säljes och 745 så hittar du.. Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
| måste väl finnas billigare alternativ att få upp trycket i bilen från 0,3 till 1,2 eller nått | |
|
Jag tror att den klipper vid 0,7bar och om du vill ladda över det så måste du chipa boxen Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
| kommer kanske använda en annan databox...funderar på att använda insprutningen till 735 ska ha motorn i den och det kanske blir svårt att få 745an el och insprutning att funka i min 735 E32-88 eller? | |
|
då får du nog problem om du inte använder dig av ett eftermarknads sprut eller ett piggyback. nog ska 745 sprutet säkert gå att få dit, har aldrig provat med ett sånt jag har bara ett liggandes. du får då garanterat problem om du ska ladda mycke, typ 0,5bar med större spridare och annat bränsletryck kan säkert gå att få till.. Glöm inte en dag på strippen den 29 maj i piteå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.