|
|
|
|---|---|
|
Funderer på å kjøpe dekk til min M på däckonline. Men må transportera dem til montering.. får man inn alla 4 i bilen? :) Utan felg.. bara gummi.. Nån som testat? | |
|
Det kommer att bli MKT svårt. Jag är ganska säker på att du inte kommer att kunna få in däcken. Baggageutrymmet är iofs förhållandevis stort i den bilen men inte SÅ stort =) Jag transporterade för ett tag sedan 4st däck med min M-Coupe.....då hade jag två däck i baggageutrymmet och två st på takräcket, funkade kalas. /Johan |
|
|
När jag sålde min z3c gick 4 ggr 17" in : 2 st i bak, 2 i passagerarstolen. Trångt, såg inte ett skit åt höger, men det fick. För kortare sträckor funkar det, IMHO. mvh Anders PCS #8050 BMWCS #4727 |
|
D-diddy |
borde ju gå att få in ett framdäck framför passagerarstolen och ett i. nya däck är ju rena så det är ju lugnt. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
När jag köpte min Coupé körde jag hem (till Karlstad) från Gbg med 4 st sommarhjul i bilen. Jag hade framhjulen (225/45-17) och ett bakdäck (245/40-17) i stående i bagaget. Den andra bakdäcket hade jag bredvid min i passagerarstolen. Samtliga hjul naturligtvis inplastade för att undvika märken/nedskräpning. |
|
| däck är fan större än man tror.... | |
|
Fan är större än ett däck tror man? Två bilar är fler än en.. |
|
Mattias Larsson |
Är fd ATCC Malmö Andree |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.