|
|
|
|---|---|
|
Japp, ännu en fråga om dom där SI-batterierna. Kan man köpa dessa batterier o bara löda fast direkt eller?, har för mig att jag har läst om att man behöver ladda dessa innan, hur laddar jag dom isåfall? De borde väll redan vara laddade från fabriken/affären eller? | |
| Behöver inte ladda batterierna innan du löder fast dom,laddas ju upp sen när bilen startas... | |
| du måste ladda dem innan... strömmen är för svag för att ladda upp batterierna...räcker bara till underhållsladdning... | |
| Men hur laddar jag dom? | |
|
En batteriladdare är ett hett tips, och jag instämmer med Chricke att dom skall laddas innan montering. Jag har för mig att det är ytterst lite ström som tillförs dom efteråt men det finns säkert folk som kan detta bättre (läs FOLKE tillexempel) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk För oss Bmwtokar! |
|
| Behöver ju inte alls ladda upp dom innan,mina funka ju hur bra som helst utan att ladda upp innan...men visst är de en fördel. | |
svintoleffe |
MAN SKA INTE LADDA DOM. Då det inte detta behövs NO TURBOSHIT-JUST REAL POWER MVH Leffe |
|
Okej, tack för svaren. Vet inte riktigt hur jag ska göra, det verkade ju som det var lite delade meningar om detta. Men för säkerhets skull så laddar jag dom innan montering. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.