|
|
|
|---|---|
|
Hello, I'm Michel. I was wondering when all M3-5 owners will gather together and race at this LOVELY racetrack..me Michel wanna kick some a$$es on the track of NURBURGRING.. When will this happen? Me hope soon..spring is in the AIR :-D Bezt RegarDz Michel Gothier | |
| I´m on :) When - När? | |
|
God Damn, nice you could join dejavu;)..it kinda feels like dejavu here..I don't know what time really, i think more people should join dejavu.. the more the marrier?? Is me correct? Some more M people up for a race soon? :) Bezt Regardz Michel Gothier |
|
|
No challange to race an M5 ;) Mvh, Robban |
|
|
count me in! any dates decided? |
|
|
seriously (spelling?) it sounds like fun! I´am in! Mvh, Robban |
|
|
Nurburgring meet Länk |
|
|
Yes, this sound like fun..so maybe we could decide about the best time here, when most people will hit the go? I'm open for suggestions. Michel Gothier |
|
|
Nurburgring meet ??? Länk |
|
|
DejaVu: verkar inte som de har kommit fram till mycket på bmwm5.com.......vi får nog bestämma något här istället;) Sure, let´s try to decide on a date, any other cars that wants to come along? |
|
|
Ja,ska vi ta och planera lite själva :) dom där på M5.com seems like much talk...and little action there;) Vi kan väl mötas och planera närmare kanske? |
|
|
I´m up for it! Anyone else? |
|
|
9 - 12 april är det som gäller tror jag. Förslag? |
|
| Passar bra för mig tror jag.. | |
|
hur många ska köra ner det nämnda datumet? Är det arrangerat via bmwm5.com? Tycker själv att vi borde boka något till sommaren då vädret i början av april är väldigt osäkert ( idag snöade det här! ). Kanske kan bli april samt någon gång i vår/sommar? |
|
|
Jag och några snubbar har planerat att sticka ner den 20 Maj. Som det ser ut just nu så är vi fyra stycken (alla med M3). Vi kör ner på torsdag och drar hem på söndag är tanken. Om det är några fler som vill hänga på så säg till. /Danne |
|
|
CrazyM3: låter intressant, kan du berätta lite mer, t.ex. var ni kör ifrån etc...? |
|
|
Två som åker från Stockholm och två från Lund/Malmö. Dom sticker från Stockholm på förmiddagen och är nere i Malmö på eftermiddagen. Sen tar vi färjan över på e.m./kvällen tänkte vi. Vi har inte bokat upp färja/boende ännu. Maila mig på dan_thelin@hotmail.com om ni vill ha fler detaljer eller diskutera ang. det. /Danne |
|
|
Håller med att det är osäkert väder under april, så det är bättre senare, i maj kanske. Bara kom med förslag, gäller alla som ska till nurburgring. CrazyM3: Färjan över från Malmö? Du menar bron (pris: 275:- enkel) över till Danmark & Scandlines färjan Rödby-Puttgarden (pris: 425:- enkel)? |
|
|
DejaVu: Inte färja från Malmö :). Från Trelleborg tänkte jag men jag kände inte till färjan från Rödby (det blir ju lite billigare). Via Rödbyrutten blir det ca 1400:- T/R och med via Trelleborg ca 2000:- T/R per person. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.