AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
961

ändra språk dator

pierrerules
vill ändre språk på datorn,provade o göra som på mek tips men hände inte ett skit.m5 e34, 92 någon som vet?mvh pierre

Jag gjorde det för några dagar sen. Bara att hålla in checkcontrol knappen och vrida på strömmen. Kom ihåg att ha avstängd radio och dörrar, lampor osv. Vänta en några sekunder efter att du vridit på strömmen så kommer nästa språk upp.
pierrerules
Okej ufo777 ska prova om de går.tack mvh pierre

pierrerules
provade o göra så höll inne chek kontroll satte på radioläge,hände inte ett smack,vred ja till start läge kom de upp chasi nr o massa annat konstigt.pratade även me min polare som gjort samma sak lika dött för han? mvh pierre

Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
du ska inte hålla in knappen samtidigt som du vrider på nyckeln.. du ska hålla in den efteråt.. du får nog trycka rätt hårt.. det får jag göra på min iaf... jag hade också problem tills jag tryckte rätt hårt.. sen får man ju vänta ett tag också.. säkert 30 sek..

Mvh Jojje
pierrerules
okej jojje ska prova de oxå,e fan toktrött på tyskan.tack.mvh pierre

pierrerules
nu gick de.tack för hjälpen mvh pierre

bi
43
bimmermarcus
M5 Islandsgrön -93
Lyfter en gammal tråd.

Är ju jävligt fint å ha engelska istället för tyska på BC men då får man ju miles istället för km/h osv. Eller går det att justera på nått vis? Har provat med engelska US samt UK.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.