|
|
|
|---|---|
m3turbo |
Nu är den äntligen bänkad med mycket bra resultat... 703 Hp och 900,9 Nm. Stort tack till VM PERFORMANCE i Västerås. Mer info inom kort på www.m3turbo.nu mvh |
|
Grattis! Låter som en kul sommar för eran del! jimpa |
|
|
Gratulerar..snyggare M3 Turbo i Sverige lär ju inte finnas.. Bara att ge sig på Hammarström nu då:) Schysst sida också föresten. MVH: Henrik ///M3 |
|
| var det du som skulle köra en 10:a med lågprofil? | |
|
RUGGIG M3:a!!!! Mycket snygg...och en riktig dräpare....om vi hamnar bredvid varandra vid rödljuset...så backar jag ur! ;) /K |
|
|
Hahaha..det gör jag med. Kul med en turbo M3:a som är snygg som tusan också tycker jag. Undrar om den hänger på hammaströms? ///M3 |
|
|
Vad hjälper keramik coating till egentligen? Verkar ju vara ganska lätt att utföra om man kollar på bilderna :) ///Jesper BMWCS #5494 |
|
| hammarstörm ligger några år före Ted, låga 10 är inget man bara kör, trial and error | |
| j.dredd, avleda värme | |
|
jimbooo: Ok.. Vart köper man det som behövs för att utföra en sån operation och vad går kalaset på? ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Stenhård M3 turbo detdära!!! Ska den köras på några events i sommar? /Wille |
|
|
m3turbo; Grym bil! Du ska väl vara med på M3-träffen den 24:e april? Jag utnämner dig redan i förväg till okrönt M3-kung i så fall :) Jens |
|
|
Grymt fräck M3!! Hade varit kul att se den live ngn gång / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ |
|
|
Vart ju bra det där. Ungefär det du räknade med när vi träffades. Dax att ställa av vinterbilen nu då(m5an)? "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
| He heee........... Kul. Men jag backar i n t e ur vid rödljusen Ted... Inte heller vid en riktigt kurvig väg... Snart... Mvh Kimmen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.