|
|
|
|---|---|
| var kan man koppla en tex dvd spelare till navi tv på en e39 med navi.det finns på tv A V läge | |
m3turbo |
Jag har många lösningar på detta... 1# Inkoppling i A V läge, dock med mono ljud (AV läget är mono) . 2# Som ovan fast med stereo ljud, och utan tv spärr! I min m5 e39 har jag ingen tv spärr och stereo ljud från X-box/DVD. maila för priser. Mvh |
|
hej m3turbo kan du höra av dig ang. dina lösningar på hur man kopplar dvd till tven, och hur mycket det kostar? jag har mailat till också! |
|
|
Hej på dej! Du kan väll mejla mej så ja kan få priser på dina saker. MVH Robin friberg.r @telia.com Står det i tidningen så är det sant!! |
|
|
Maila gärna mig också ang. priser! jperss10@hotmail.com |
|
|
Hej, du får gärna maila mig ang priser o sådant, gäller iofs en E38, men bör väl vara likvärdigt!!? Mvh Peter Dahlgren E-post; joecool@telia.com |
|
|
Tjena Har en E39-01. Hade varit kanon om du kunde dra ett mail till mig med. dubbeltreo@hotmail.com Gott Nytt //Jonte Live to ride |
|
LASSE.K |
HEJ! M3 TURBO. KAN DU MAILA MIG OM DVD TILL NAVI PRIS MM. karl-ove.k@telia.com |
|
m3turbo- din mailadress fungerar inte. Har du lust att maila mig priser på åkspärrsborttagning samt kablage för att köra andra enheter? Tack på förhand, //F |
|
|
Hej M3Turbo Kan du skicka det till mig också? Jag skulle vilja koppla in en DVD på min Navi. |
|
| Ni kan sluta be om mail - han svarar i alla fall inte. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.