|
|
|
|---|---|
|
Det är mycket skriverier angående byte från Business RDS Bandare till CD- enheten. Så om jag lyckas få ordning på nedanstående tänkte jag dokumentera detta med foto och text så kanske det kommer in i Gör-Det-Själv. Har en 528-97 och försöker koppla ihop den befintliga IRIS från -97 ("Mid" med en display rad) med en CD-enhet från -01. Läste i forumet att det fanns en kabeladapter på bmw. Denna är nu inköpt men missade antenn adaptern.. sen finns det även en mid kabel men den som redan sitter i borde väl fungera, eller är det olika till IRIS och MID? Har kopplat in adapter från BMW som går från runda stift till de "flata" på cd-enheten. Klockan lyser på IRIS men går ej att slå på. Cd enheten tar dock emot cd och eject fungerar. Är det så att den endast fungerar med den större MID? Behövs antennadaptern för att den ska gå igång? Är det någon som har en bra kontakt på BMW som kan detta, de jag har pratat med vet inget om detta eller kanske inte har tid att hjälpa till. Hoppas på en lösning | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.