|
|
|
|---|---|
|
Nu var det tydligen min (o)tur att drabbas av idioter som inte kan skilja på mitt och ditt. Kraftigt försök att ta sig in genom låset på förardörren. Plåten på dörren sönderbockad! Tröttnade väl och slog igenom höger sidoruta bak. Hela bilen full av glassplitter (dubbelglas). Troligen blev de avbrutna för de verkar inte ha gått in i bilen. Mitt på dagen mellan kl 14-16.00. Fanns ingenting att stjäla i bilen. Man blir så fruktansvärt förbannad! Självrisk, tid, ilska och risk för att det inte blir riktigt lika bra som tidigare då dörren måste lackas. //Pedahl _______ Länk | |
|
Tja...Vad ska man säga,trist ,trist,för jä****t ...Mitt på dagen låter ju inte heller så där hoppingivande ang. framtiden :( Tur att jag har min "finbil"(735:an) i garage hela tiden så att man slipper "nattmarodörerna" iaf.. Hoppas det löser sig så smidigt som man förväntar sig ang skadereparationen.. Mvh Janne. |
|
| på en del ställen är det värremed garage än att låta bilen stå på gatan sådant tycker jag är mycket märkligt. | |
|
Max...Det är också sant iofs,men jag bor i ett tämligen stillsamt område som minskar den risken ändå till ett minimum(förhoppningsvis). Mvh Janne. |
|
|
Bilen stod helt öppet parkerad på en utomhusparkering! Antingen hade de sett bilen tidigare i veckan, då det var min sambo som använt den för omväxlings skull, och det var ett riktat försök eller så var det någon pundare...... På måndag ska den in för koll på verkstad och försäkringsbesiktning. |
|
|
Hej råka ut för skadegörelse på min 320 för ca 1år sedan, några "ungar" tyckte det va kul att hoppa på min huv...kommer än ihåg hur J***A förbannad jag va. Åkte ner till polis stationen..mycket upprörd och undra va jag hade fått göra om jag sett dem? Skoja lite o fråga om jag hade fått låsa in dem i bilen o larma polis..o det hade jag fått göra. Vet dock inte va jag hade gjort om jag sett det! Säger bara fan va trist att inte folk kan skilja på mitt o ditt!! Ska det va så J***A svårt! Mvh Daniel |
|
|
Riktigt j**la Förbannad är just vad man blir! Såg i tidningen nu på morgonen att man lyckats stjäla en annan BMW i stan senare på kvällen. En grå 520i -89 ODN 085. Synd att det inte bara är ärliga människor som gillar BMW...... //Pedahl _______ Länk |
|
|
Alltså man blir skitsur! Varför ska det finnas sådana pundare i detta vackra land? Nu i morse så såg jag att någon som behövde ett par sidolister till en VW Golf hade gått och snott dom från min mammas VW Golf 1996, alltså hur lågt får man sjunka? Finns det nån botten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.