|
|
|
|---|---|
kmsnet |
En stilla undran över detta forum. Har både läst frågor och ställt frågor här men det verkar som om en fråga om hur m.k.t. drar en 535:a på fullgas kan ge 30-35 svar på 1 tim. men lite seriösare (enl. mig.) frågor som kan spara kanske tusenlappar åt ngn. hemmapulare inte är lika "roliga" att besvara ????? 518iS hmmm. |
|
Alla kanske inte sitter inne med kunskapen som krävs för att besvara frågor som du tycker är seriösa, speciellt om du begär att du ska spara tusen spänn varje gång. Nivån på detta forum är rätt hög ändå, tycker jag. |
|
|
Jag instämmer helt med w9816. Detta forum ska inte bara vara praktiskt för BMW-ägare utan också roligt, så varför inte dela med sig av både upplevelser liksom erfarenheter. Jag tycker att detta forum är väldigt komplett och sällan lämnar övrigt att önska, men det är förstås min egna personliga åsikt... RAWLAW |
|
|
Detta forum är det absolut bästa. Har testat andra forum och där råder riktig lekstuga med inlägg i stil som "SAAB suger, "BMW är bäst" etc... =LÖJLIGT! Här är nivån hög, anser jag. Mycket hög! //Tomas M 528i -86 |
|
kmsnet |
Såja, Såja! Nu vet jag att det är "vakna" läsare på detta forum:-) Jag håller med er alla! Samtidigt ser jag fram emot att få massor med hjälp här av folk som har mer kunskap om BMW än vad jag besitter f.n. i.a.f :-) hmmm. |
|
Man lär sig mycket genom att vara aktiv i forumet. Efter att ha läst både på forumen och mailinglistan så kan jag göra mer själv med min bumse ;-), samt dela med mig av kunskapen om jag skulle utföra reparation som någon undrade över. //Tomas M 528i -86 |
|
|
Nja nivån på kunskap går tyvärr inte att jämföra med exempelvis Saab forumet. Men det är inte så konstigt efterssom många av killarna som skriver in där jobbar på Saab och besitter en oerhörd kompetens. Ofta bevisar de sina argument med matematiska fakta, lägger upp formler o.s.v. Jag är dock säker på att om BMW skulle ligga i Sverige så skulle förumet se ut på liknande sätt, förutom på en punkt: VI HAR INTE SAMMA SANDLÅDESTIL SOM BÅDE SAAB OCH VOLLVO FORUMEN HAR. Det skulle vara ganska frustrerande om massa Merssa människor skrev på vårat forum att deras bilar var bättre. Mvh Ingo E39 -97 med 19" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.