AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
465

Nytt datum Västeråsträffen 25 mars

Föreslår den 25 mars istället då BMW har VIP visning för oss BMW ägare då, riktiga öppningen är lördagen den 27 mars.
Då kännns det rätt dumt att ses den 1 april.
Kl 19.00 är VIP visningen.
Mr Hamann
Ska kolla hur jag jobbar då. Är jag ledig så kommer jag! :)

// Mr Hamann
Mr Hamann
Ska kolla hur jag jobbar då. Är jag ledig så kommer jag! :)

// Mr Hamann
Den 25 mars är omöjlig för min del, jag har så otur att bilen måste besiktas innan den 31 mars...så ska besikta bilen den 29 mars. varför så ni inte det förrut så jag hade beställ tid innan den 25.. jaja men i alla fall det känns ganska tidigt för att köra ut min bil...

M.V.H

Mauricio
Ki
68
KimMaarva
Bmw 323i -96
För mej spelar de ingen roll. men de känns ju faktiskt ganska dumt att inte ta de då. pga VIP visningen.
bara de bestäms en tid så alla vet när den är!?!
så de inte blir att nåra kommer den 25:e o nåra den 1:a.

En gång BMW alltid BMW!!!
Länk
Den 25:e så visar dom ju verkstan och all personal och säkert något tilltugg. Kl 19.00 börjar VIP visningen så samling 18.30 kanske?
Maurixt:
Dom har hela tiden sagt den 1:a april, men igår fick jag en flyer om att dom har visning för oss den 25:e och att anläggningen öppnar lördagen den 27:e mars.
Antar att alla BMWägare får flyern i dagarna.
Ja har inte fått någon flyern i alla fall!!!!

M.V.H

Mauricio
Då dyker jag upp vid M-bilar runt 18.30 den 25:e mars!

Clubsport: Den tänkta turen till Kolbäck/Strömsholm kanske går att ordna lite senare när vädret är bättre och solen fått värma lite mer?
Vore skoj att dra ihop något liknande som vi diskuterade, intresse verkade det finnas osv.

/Anton
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.