|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet var man kan köpa stora M-paketet som passar på e30 touring -89??? Mange | |
|
det är samma som till 4-dr.. sök på börsen, men dom brukar vara ganska svåra att få tag på. Jag har allt utom framstötfångare och fram kjol att sälja ev. lägg ett bud så får vi se. mvh evers |
|
| får man fråga vad stora innehåller? och lilla M paketet?? har inte riktigt förstått det än.. | |
| Någon? | |
|
Så här ser stora M-paketet ut i alla fall. Lilla M-paketet vet jag inte hur det ser ut. Länk Länk Mange |
|
| Speglar då? | |
| ok.. men är det där nå gamla m speglar då? | |
|
Speciella speglar ingick inte i M-paketet på den tiden!! Köpte man stora paketet till sin 325:a så fick man kjolpaketet (fram, bak, sidor) och så inredningen (Sportstolar, ratt, knopp, svart innertak och läslampor i innerbackspegeln.) Jag kanske har missat någon detalj, men i stora drag var det så... |
|
| Glömde givetvis lite prylar: Vingen och shadowline-listerna ingick dessutom. | |
| ok. Jag har sportstolar, sportratt m-knopp mkjolar..m-front m-bakfront. sen sitter det lister på framdörrarna med M på..M-lister då. Endast en ägare hade den i tyskland o sen köpte jag den. Hur ser man att man har m-chassie? för bilen är sänkt men hur mycket vet jag inte. (köpte M-fälgar oxå nyss :) | |
| Någon?!?! | |
|
Du har fattat att det är E30 m-paketet jag snackar om va? Ser att du kör E36... Ang. M-chassie vet jag inte riktigt. |
|
| ja det såg jag väl! glömde lägga till att det är en E36. Om det är någon som ens har en hum om saken så snälla säg nåt! vill veta!! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.