|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna?Länk Någon som vet något om den? Priset? Länk Länk | |
|
om inget annat så har den iaf schnitzel fälgar :) MVH Johan K |
|
|
Ser mkt fin ut... Samma bil som jag har, ett bra köp om allt funkar som det ska... Stefan |
|
|
Schnitzel fälgar... hahaha... äkta tysk schnitzel... Nädu... M3 GT fälgar är det väl om jag inte har helt fel för mig. Har nämnligen också sånna på min bil |
|
| Har den gått så lite?Hm, jag tycker det värkar dyrt. | |
|
Knappt 1000 mil om året... ja den har ju aldrig varit vinterkörd så... ;-) Själv får jag direkt en obekväm känsla när annonsörer talar extremt varmt om bilen och framförallt inte skriver med korrekt välvårdad svenska. Jag menar, han ska ändå sälja nåt för över 100000 kronor... då tycker jag man kan lägga ner lite energi på att få de snyggt framställt. |
|
|
verkar dyrt.... men du får ju trots allt "Bmw shcnitzel fälgar" :) /Jonas |
|
Kockjäveln |
Jag blir lite skeptisk när han skriver "Obs fin bil". Det låter lite som köp bilen för fan. Jag skulle ringa och kolla vad det är för typ som har bilen, den verkar ju fin. Men jag drar öronen åt mig när folk försöker banka i mig hur fin bilen är. |
|
Jag tycker det är på tok för dyrt! Bilen är 8 år gammal och importerad (vilket inte innebär att den är sämre men den är mer svårsåld). |
|
|
Har sålt och köpt många import bilar , och de är långt ifrån svårsålda ... Så jag håller absolut inte med ditt inlägg stenback !!! Kommer bara att köra import bilar hela livet !!!!!!!!!!! // Det sista som försvinner är hoppet .. Ha det bra |
|
|
Mr X: Ok, "svårsåld" var nog fel ord. Med tanke på att vissa bilfirmor inte byter in importbilar och att svenssons blivit ilurade att alla imortbilar är skruvade så betingar importbilar ett lägre pris generellt sett. Mvh / Stenback |
|
|
Måste vara ett väl genomtänkt svar du gav, Stenback, med tanke på att du funderat sen i mars. ;) Jag håller annars med dig helt och hållet, även om jag nästan alltid åker privatimporterat själv. |
|
|
BjörnB: Sökte på mig själv via sökfunktionen och hittade lite gamla inlägg som jag glömt bort, därav den långa svarstiden =) Mvh / Stenback |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.