|
|
|
|---|---|
|
Vi kommer att köpa ny bil snart och då ska 325:an säljas, vad värderar ni den till? Jag har totalt kostat på den ca 40000:- under 1,5 år so jag ägt den, har kvitto på ca 30000:- av det. Bland annat är det nyrenoverat topp, dämpare fjädrar, ny olja i bak axel och lådan, ny vatten pump och massor av små grejer. Det är 325 iA (automat) som gått ca24500 mil. AC fungerar, el hissar runt om, c-lås, servo (bytt styr växel) 17" fälgar med ett säsong gamla däck, dubb däck som är två säsonger gamla på BBS 15", el lucka och skinn. Jag tänkte antingen sälja med allt eller behålla vinter däck och skinn inredningen och sälja de separat, har original tyg inredningen kvar. Tror ni att jag skulle kunna få ca 8000 får vinter däcken och inredningen? Mvh Abbe Länk | |
|
28 000-30 000kr skulle jag kunna tänka mig att du får. AC är ju bra grejer. Du får nog mer totalt sett om du säljer de andra grejerna separat. mvh |
|
|
Inga fler förslag? Mvh Abbe Länk |
|
|
Svårt case. Gammal bil, men väldigt påkostad. Normalt miltal som ändå kommer att anses som högt av många. Automat drar nog ner värdet lite. Kanske kan du få 30.000.- av rätt köpare. Mr C |
|
|
Sålde den igår för 29000, Jag är nöjd. Mvh Abbe Länk |
|
| Åh, då gissade jag rätt! Höjde självförtroendet ett steg. =) | |
|
Det lustiga var att under tre veckors tid så ringde två perssoner, den ena dagen efter jag hade satt in annonsen, den andra var han som kom och tittade på den och köpte den! Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.