|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag undrar om det finns någon vänlig själ som vet var AV-inången sitter på en E46:a? AV-Kanalen finns ju där när man bläddra på TV:n!? Det hade ju varit kul att koppla in Boxer så man får lite kvalitets-TV när man står och väntar vid rödljusen... Mvh Mange | |
|
Du behöver en speciell AV-adapter. Se mina svar och länkar i den här tråden. Länk BMW säljer nu en DVB-T settopbox för E46 som kostar ca 8000 sek. /RS2 |
|
|
Sagems nya ITD 62 och 64 boxer mottagare går på 12V och har en extern ström adapter. /RS2 |
|
|
TAckar , jo jag har precis monterat in en 62'a i min gamla Audi. Det gäller bara att parkera där det är bra signal... Vet du om "AV IN" som sitter bak på mittkonsolen i X5'an går att använda i samma syfte? |
|
|
Tyvärr inte så bra koll på X5an men om du har Nav och TV så borde denna extra AV ingång fungera på samma sätt som i E46. Det är väl ganska enkelt att kolla genom att koppla in någon video källa. Det vore också intressant att veta vilken typ av antenn som ingår i BMWs DVB-T mottagare eftersom signalen är det största problemet med digital TV. /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.