|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har precis köpt ett Lintec Redline Sportfilter och eftersom jag är lite "grön" när det gäller sånt så skulle jag uppskatta lite hjälp. Avskärming? Någon som har bilder på avskärming på en E36:a ? ps. ingen i Malmö som är sugen på att hjälpa mig för en flaska vin :) ds. // L | |
|
Här är en länk på en avskärmning hoppas den hjälpte dig. Länk Bmw 4 ever and ever.... |
|
|
Jo, det såg bra ut. Tack för hjälpen. Ska ut o leta plåt nu :) // L |
|
|
Annars har ju Lintec snygga värmesköldar till sina filter (se Länk Funderar på att införskaffa ett sådant filter + sköld. Vilken storlek på anslutning har jag på min E36? Vad bör jag tänka på då jag kopplar bort orginallådan? Bara att ta bort, eller behöver jag göra ngt mer? mvh Robert Sahlin |
|
| Menade naturligtvis: Länk | |
|
Det sitter 2 slangar i en "givare" som går till boxen. Ta av givaren, sen kan du låta slangarna hänga fritt i motorrummet. OBS: Ta inte av slangarna från givaren. Anslutningen är 77 jag för mig... // L |
|
|
Men då upphör väl givaren att fylla ngn funktion? (om den hänger fritt alltså) Vad fyller den normalt sett för funktion? mvh Robert Sahlin |
|
|
Många jag har pratat med har det så. Jag har det likadant. Fungerar utmärkt. // L |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.