|
|
|
|---|---|
|
jo, nån som vet om de finns nån som säljer sådana??? fast me nån smajlgubbe lr liknande? finns sånt lr får de bli klistermärken??? | |
| Jävla trams du ska fixa tony=) hehe. gick den igenom besiktningen`? | |
|
hehejavet... de blåa skär sej mot de svarta :p har inte besiktat om den än men de ska den väl göra annars får ni backjobb :p hehe |
|
| sätt på ett par skoda märken =) | |
| hahaha... njae... de e lågbudgetmärke :p | |
| När vi ändå pratar om de så kan jag pssa på att fråga hur man byter? | |
|
UHhhhhhhh!!!!!!! HÄD!!!! SKÄMS!!! smiley märken istället för BMW märken?.. sälj och köp en volvo istället..;) /mvh jocke - www.raceinorr.com - |
|
| Precis=) inte byta | |
|
hm.. känner mej lite mobbad nu *buhuu* hehe nämen nånting annat kan va kul o smacka dit.. jamenar man kan ju inte ta miste på att de e en bmw... eller jo... va en snubbe som tog fel på min black beauti o en BUSS!!! han va iof redigt rund under fötterna men iaf! |
|
| Hehehe. ja såg en bmw med ett emblem med Guld kant... d var ju så himla snyggt....NOT | |
Leibel |
rätt nice och byta ut det blåa/svarta mot svart/vitt har det på så på min e30 lätt och klippa ut själv ur ett klister ark ochså |
|
Leibel: de va ju nästan en bättre ide. ska nog göra så ist... svart/vit ser nog bättre ut =) tack för den!! |
|
| Fortfarande ingen som kan berätta hur man smidigast byter emblemen? | |
|
Jag använde bara en mejsel, och ngt mjukt att ha mot lacken, bara vicka lite så lossnar den(om ingen har limmat din) :( Annars går det om du trär runt lite fiskelina och lirkar loss.:) ///FrIIk |
|
|
tror ni p-lisor är så dumma att om man sätter på skoda-märket fram och bak så skriver de fel på boten och så slipper man böter vid ev. felparkering? :) /Martin |
|
|
Jag satte på ett Gumball 3000 emblem på min bagaglucka.......Helt ok! Man måste ju skillja sig från mängden på något sätt :) 1BJÖRN Länk |
|
|
Köp märkena på BMW. Till min kostade dom ca 100:- styck. --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
Kan rekomendera Bimmians märken. Ett coolt urval där du bl.a kan få dem i bilens färg. Länk /S |
|
|
Såg ett halvfränt märke som satt på en E28;a i Bollnäs i somras, ett helgjutet metallmärke som påminde om original 518, 528, 535 osv. texten fast det nu stod "BE-EM-WE". /R Gustavsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.